2015. február 20., péntek

Péntek

Tervezett és nem tervezett dolgaim belesimultak a kissé késői kelésbe, a zúzmarás reggelbe.
A tervezett szabad péntek itt van, anyunak bevásárolva, alapos porszívózás jövő hétre ágyneműhúzás után áthelyezve. Ebéd vasárnap nálam, szinte minden bevásárolva hozzá.
A nap fele elmúlt, M. este 6-ra jön, Mama és testvér látogatóban van éppen.
Olvasok tervezettet, nem tervezettet, folyamatosan, vagy  kis részleteket merítve azokból, melyekből lehet. Ez utóbbiakat szeretem, ha párt mondatra van időm, akkor is jó, és feltöltenek, mert akarom, hogy azt tegyék.



Thomas Merton: A csend szava
Pál Ferenc: Függőségtől az intimitásig
Ann Voskamp: Ezernyi ajándék
Tan Twan Eng: Az esti ködök kertje
Áhitat 2013 (A 2 évvel ezelőttit találtam meg a bolhapiacon múlt vasárnap, de mindegy is, haladok vele napról napra.)



Ezt olvastam ma reggel éppen:
" Jézus ezt mondta neki: Ha lehet valamit tennem? - Minden lehetséges annak, aki hisz."
Mk 9,23

"Mindig engedd meg, hogy Isten a maga lehetőségeivel álljon elő! Az megoldás lesz, nem javaslat."



5 megjegyzés:

  1. Éva annyira helyettem írtál.Én is többet olvasok egyszerre, Ann könyve egy-egy bekezdés erejéig olvasmányom, emésztenem kell.

    VálaszTörlés
  2. ""Mindig engedd meg, hogy Isten a maga lehetőségeivel álljon elő! Az megoldás lesz, nem javaslat."
    Szeretek nálad.Nyugalom van....

    Ez tetszeni fog: http://www.szentter.com/node/197766

    VálaszTörlés

zene

x

Tájékoztatás

Az Éva című blogon található képek saját fotók.

E-mail címem: editis@citromail.hu