2015. február 17., kedd

Még hétvége

Hoztam még pár emlékképet a hétvégéről. 
Soproni séta vasárnap a Fő téren, a Várkerület teljesen (de teljesen!) feltúrva, sétálóutcává alakítják ugyanis, és most ami zűrzavar  elképzelhető ilyen helyzetben, az mind megtalálható ott.
Sőt, azokat a fákat is kiemelték gyökerestől, és máshol ültetik el, melyeken az adventi csodás fények voltak. Örömbe üröm vegyül számomra. 
Csak kitalálnak valamit helyette következő adventra!


Nagycenk véletlenül került be a programba. A "fiúk" döntöttek, eredetileg Fertőd vagy Eisenstadt lett volna a vasárnapi kis kirándulás, de egyszer csak azt hallom, hogy legyen újra Nagycenk! Nekem jó volt, én bármit elfogadtam, átadtam magam annak a pár órának. Az  a tény, hogy 14 km-re van csak mindenképpen szempont volt.




Gyümölcs, vitamin...Vasárnap ettünk mandarint, sőt, halat is, és nem volt cukor a kávéban, igaz, máskor sem.
Éppen ma beszélgettem a gyerekekkel a helyes táplálkozásról. Meglepően sokat tudnak róla az elméletben. Legalább annyit mint én, csak a gyakorlat okoz problémákat, akárcsak nálam.
Ez az évet pedig erre is szánom. 
Sok rögzült, rossz szokást ki kell irtanom.


2 megjegyzés:

  1. Szép park, gyönyörű fák!
    A mandarinok nekem is kedvenceim, a te képed meg olyan étvágygerjesztő, hogy megyek is értük rögtön a konyhába!

    VálaszTörlés

zene

x

Tájékoztatás

Az Éva című blogon található képek saját fotók.

E-mail címem: editis@citromail.hu