2012. április 22., vasárnap

Virágok és falak

Halat ettünk ebédre, mit is ettünk volna a Fertő-tó partján, utána elindultunk... 
A virágszirmok, kövek, falak nagy összhangban voltak az utcákon, mennyi eltérő tulajdonság fér meg egymással békében. Minden pontosan ott és úgy volt, ahogy lennie kellett, és nem is olyan messzire ott a tó, némelyik udvarból, a temetőből is látni lehetett egy keskeny csíkot belőle a nádas mögött.
Bekukkantottunk az udvarokba, egy rés mindig van a kapun. Vagy már kapu sincs, a tekintet így pláne bejut. Elképzeltük, hogy alakítanánk, ha a mienk lenne valamelyik.
Én már nem is tudom mikor töltöttem ki lottószelvényt. Még akkor, mikor toll is kellett hozzá, és nem internet. 
M. mikor visszatértünk a neten töltött ki egy lottót. Láttunk egy eladó házat, sok lenne a munka vele, de már gondolatban be is rendeztük.
Lottón egyébként nem nyert M. ma este, én pláne, ha nem is lottózom, a ház másé lesz talán egyszer, de jó volt felújítani és berendezni képzeletben. 
A képzelet ingyen van.


U.i.: A képen szereplő házak közül egy sem az a ház, amit "berendeztünk", de sétánk résztvevői voltak.

7 megjegyzés:

  1. Viszont az első jobboldali "részlet" a legelső fotó egy részlete, nem?
    Velem is gyakran megesik az effajta "álmodozás"...

    VálaszTörlés
  2. A tetőről volt szó: nem a legelső...

    VálaszTörlés
  3. Marvin, szoktunk így játszani. Nem elkeserít, hanem pihentet a képzelet használata. Jó játék, és hátha teremtőerővel bír.
    Flora, jó a megfigyelőkéd!:-) Igen,a fenti részlet a legfelső hosszú ház egy részlete, csak én a kutyatejre mentem rá, de a háztető benne van.

    VálaszTörlés
  4. Flora! Éppen válaszoltam, mikor leírtad, hogy gondoltad azt, amit én is gondoltam!:-) Egy időben írtunk.

    VálaszTörlés
  5. A képek szépek, mint mindig. Engem a cím továbbgondolása érintett meg. Virágként él a lélekben egy jó szó, egy kedves gesztus, mely a legmarconább kemény falakat, bástyákat is képes kedvessé tenni.

    VálaszTörlés
  6. Remélem, sok virág nőtt ki a falak repedéseiből. Ezt is figyeltem.

    VálaszTörlés

zene

x

Tájékoztatás

Az Éva című blogon található képek saját fotók.

E-mail címem: editis@citromail.hu