2024. július 4., csütörtök

Hétköznapjaim

Hogy mit csinálok mostanában? Erkélyt takarítok, majd kiülök a tiszta erkélyre, kórházban beteget látogatok, gyógyszertárba megyek többször is, mert nincs az a gyógyszer, amit szeretnék, így megrendelik, és vissza kell mennem érte. Ezenkívül boltba megyek szinte naponta, hogy mindig legyen itthon gyümölcsöm. Olvasok, TV-t nézek, számítógép előtt ülök, blogokat olvasok, képeket nézegetek.
Élvezem, hogy kicsit lehűlt a levegő a hőség után, figyelem, hogy miként szervezik a gimis osztálytalálkozót. Idén elmegyek, mert a múltkorin nem voltam. Akkor voltam magam alatt a vélt betegségem miatt, és ilyenkor mindent kíván az ember csak azt nem, hogy emberek között, emlékeket idézve beszélgessen.
Kávézgatok, Messengeren, WhatsAppen chatelek, telefonon is beszélgetek. Telik a nyár, kibírom a hőséget is, figyelem ki hova megy nyaralni, és örömmel veszem, ha valaki például Krétáról, Skóciából képeket küld. Van aki még ott van, van aki már hazajött.
Semmi különös nem történik velem, de a hétköznapokat élvezve köszönöm, jól vagyok.





13 megjegyzés:

  1. Glad you enjoy your week.
    Here I am very busy with the two children and parents having calls from their work.
    Now they are asleep so I can relax and read blogs!
    Here the weather is cool 17 degrees windy and cloudy but I don’t like too much heat so I’m satisfied !
    Hugs to you.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hello Catherine, it must be good to have the children and their parents with you. Enjoy all of the moments of their being there.
      It's getting hotter here. I just heard that it will be 38-40C for the weekend. It's not good, I don't like the heat either. Hugs.

      Törlés
  2. Kimaradt, hogy csodaszép fotókat készítesz🤗

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ebből a mondatodból úgy veszem ki, hogy írtál még egy kommentet, ami sajnos nem jelent meg. Nagyon sajnálom, mert szívesen olvastam volna. Örülök, hogy tetsznek a képek. Csak egyszerű képek, mint a hétköznapjaim.

      Törlés
    2. Csak ennyit írtam. A "kimaradt"-tal a Te írásodra céloztam. 😉. Ez a fránya virtualitás! Meg én is félreérthetően fogalmaztam.

      Törlés
    3. Most viszont tényleg kimaradt: rhumel voltam :)

      Törlés
    4. Endi, én értettem félre. Megesik, ha nem szemtől-szembe beszélgetünk.:)

      Törlés
  3. Éva, ilyen hétköznapi, mindennapi apróságokból tevődik össze nagyon sokunknak a napja. Mindazt amit említettél, meg kell csinálni, el kell intézni.
    Június, júliusban nem terveztünk mi sem nagyobb utazásokat. A hőség napok miatt nem élveznénk a kirándulásokat sem.
    Illetve július legvégén, augusztus elején megyünk majd az Alpokba, de ott reméljük nem lesz 35 fok☺️

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Élvezem a hétköznapokat, most már néha jobban, mint ha valami nagyobb dolog történik. Nyáron számomra is jobb itthon, mert én sem bírom a nagy meleget. Éppen most hallottam, hogy hétvégére és utána 38-40 fok is várható. Nem mindenhol, de lesznek helyek, ahol igen. Remélem, szép napokat töltötök majd az Alpokban. Kívánom nektek.

      Törlés
  4. Hah, mindenki erkélyt
    takarít. S milyen jó utána a nyugodt, tiszta megjelenést megcsodálni. Menni, utazni kellene Sopronba, szép helyen laksz. Mindig elkepzelem, ahogy leírod.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, jó dolog tiszta helyre kiülni. Én is szívesen teszem ezt. Jó dolog ott ülni, ha nincs kertem. Sopron valóban szép, remélem, hogy majd egyszer el tudtok jönni.

      Törlés
  5. Válaszok
    1. Igazad van, én is így gondolom.:) Ha a hétköznapok is jók, sok más is jó, mert a lelkivilágunk is rendben van. Meg tudom becsülni ez utóbbit is, mert voltam mélyponton, mikor azt hittem hamarosan meg fogok halni...

      Törlés

zene

x

Tájékoztatás

Az Éva című blogon található képek saját fotók.

E-mail címem: editis@citromail.hu