2020. december 31., csütörtök

Boldog új évet!

Itt ülök, várom az éjfélt és az új évet, mely remélem jobb lesz, mint az idei.
Főként egészséget kívánok nektek, magamnak, mert rátok és rám is fér különösen a mostani év után. 
A gerincem nem javul, még mindig mankóval járok, de a vírus megkímélt, és remélem benneteket is.
Sajnálattal közlöm, hogy Anyu 2018. novemberében elhunyt. 
Martin jól van, Thomas jövőre megnősül.
Egyedül ünnepeltem, mert Martin a határzár miatt nem tudott eljönni. Díszítettem magamnak karácsonyfát, gyújtottam gyertyákat, hangulatot varázsoltam.
Bízom a jövőben, hiszek abban, hogy minden jóra fordul, ami eddig rossz volt, a jó pedig jobbá válik.
Ezt kívánom nektek is.
Boldog új évet kívánok a régi szeretettel: Éva





23 megjegyzés:

  1. drága Éva, legyen egészséged, békességed, mindened, amire szükséged van♥

    VálaszTörlés
  2. Megörültem, amint megláttam, hogy ismét jelentkeztél a blogodon.
    Fogadd részvétem édesanyád elvesztése miatt. Hiányoztak fotóid, bejegyzéseid.
    Neked is jó egészséget és boldogabb új esztendőt kívánok!

    VálaszTörlés
  3. és utólag névnapodra és előre a 25.-ei szülinapodra sok örömöt, boldogságot ♥

    VálaszTörlés
  4. Isten óvjon, drága Éva az új esztendőben!!
    Örülök, hogy újra itt vagy a blogon!

    VálaszTörlés
  5. Boldogabb új évet és főleg egészséget. Örülök, hogy írtál sokszor benézek hozzád. Jó lenne ha itt maradnál.

    VálaszTörlés
  6. Kedves Éva! Régi olvasódként kívánok neked örömet, szeretetet, egészséget a következő esztendőre! Örülök, hogy újra írtál! Fogadd így utólag részvétemet édesanyád miatt!

    VálaszTörlés
  7. Jaj de örülök Neked!:)
    Kívánok egészséget és mindenben szebb esztendőt 2021-re.
    DE jó lenne, ha itt lennél sokszor a blogodban :)
    rhumel

    VálaszTörlés
  8. Bocsánat a nevem lemarad :) Mónika

    VálaszTörlés
  9. Hatalmasat "dobbant a szívem" a mézeskalács láttán. Gondolom minden előttem szóló ezt érezhette, nem csak én.
    Aliznál és Mártánál mindig örömmel olvasom a kommentjeidet, de az újév első és nagy-nagy öröme mégis a nekünk írt köszöntésed.
    A két legfontosabb szót emelném ki belőle mindnyájunknak. Legyen egészségünk és reményünk! A többi meg majd kialakul.

    Rhumel utolsó mondatát csak ismételni tudom én is:)))

    VálaszTörlés
  10. Kedves Éva, örülök, hogy jelentkeztél, hiányoltalak. Édesanyád miatt fogadd őszinte részvétemet. S a legjobbakat kívánom neked ag új évre.

    VálaszTörlés
  11. De jó, hogy visszatértél!
    Édesanyád elvesztése miatt őszintén együttérzek Veled. Kívánom, hogy a szebb, békés új esztendőt töltsd minél jobb egészségben.

    VálaszTörlés
  12. Ó! Nagyon hiányoztál!
    Édesanyád elvesztése miatt fogadd őszinte részvétem.
    Boldog, egészségben gazdag új évet kívánok!
    Marika

    VálaszTörlés
  13. Kedves Éva!
    Nagyon örülök, hogy ismét írtál.Nemrég éppen erre jártam nálad.
    Őszinte részvétem édesanyád elvesztése miatt.
    Kívánok neked ebben az évben sokkal jobb egészséget, és azt, hogy úgy sikerüljön minden, ahogyan szeretnéd! Szeretettel: Matkovits Márti

    VálaszTörlés
  14. Úgy örülök neked, itt, újra, hogy ki se tudom mondani!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. Én is örülök neked, hogy itt vagy.:)

      Törlés
  15. Most , hogy el is olvastalak... nagyon sajnálom anyukőád elvesztését, együttérzek veled...
    Vigyázz magadra (továbbra is) és jó egészséget!!!

    VálaszTörlés
  16. Ó, én már nagyon eltüntem, de most egy új ismerős kérte a blogom címét, és nagy ujjongva vettem észre, hogy újra üzemelsz! Úgy örülök!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Pipulka, igen újra "üzemelek". De jó szó! Köszönöm, hogy írtál.:)

      Törlés

zene

x

Tájékoztatás

Az Éva című blogon található képek saját fotók.

E-mail címem: editis@citromail.hu