2017. augusztus 19., szombat

A buszmegállóban

álldogálva éppen lassan telt az idő, és én nézegettem csak úgy. Forróság volt, de valami furcsát láttam. Száraz, barna faleveleket. Ezeket a múltkori vihar söpörhette, törhette a földre az ágakkal együtt, és a zöld levelek és fű között elszáradtak, ami a fán volt, az pedig tényleg a közelgő ősz jele. Ma esik az eső, és álmosító.
Kitartóan tornázom, de  még nem látszik a jele, sőt nem is érzem azt a jelet, ami könnyítene, de nem adom fel.
Anyunál az ablakban az útszéli virág virágzásban olyan kitartó, mint én. Egyébként másban nem vagyok az, csak most ebben a tornában, mert a gerincem így nem maradhat. 
Nehezen viselem ezt a fájdalmat.


10 megjegyzés:

  1. jaj, úgy hiányoztak már a tüneményes-szép fotóid...

    VálaszTörlés
  2. A hőség miatt nálunk is a kertben az egyik nyírfa levelei sárgulnak, potyognak. Valószínüleg a gyökere sziklát ér.
    csodásak a fotóid!
    Belőlem a kitartásod hiányzik a tornában ,mert ez a lényege: a folytonosság.
    Nekem gerincre egyedi tornát írtak elő ,a Mckanzie torna személyre szabott gyakorlatait.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem az a bajom a tornával, hogy csoportban végzem, és mire hazaérek nagy részét elfelejtem. Felvenni valamilyen hangrögzítőre nem engedik. Ott is hűlt kb. 20 fokot. Most éppen 17 fok van.

      Törlés
  3. Én már jó hónapja őszi leveleket fotóztam a kertben a függőágyon. Itt most tegnaphoz képest kb.20 fokot hűlt. Már túl vagyok a "halálon". Nehéz a szervezetnek is. Téged nem viselt meg?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már vannak őszi levelek régóta, de most a buszmegállós bambulásomban jobban feltűnt.Engem a melegfront visel meg, a hideget jól viselem.

      Törlés
  4. pont ez a jelenség nekem is feltűnt egy ideje, ősz a nyárban...("beszökött"...)

    nekem a gerincemre viz alatti gyógytornát majd McKenzie tornát irtak fel, de nem csinálom (mert nekem macerás):( de biztos, hogy a mozgás használ neki, mert reggel még merev, és aztán fokozatosan javul, estére már remek, nincs is kedvem lefeküdni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Érdekes, hogy eddig nem ismertem a McKenzie tornát, most pedig 2x is olvastam róla.Nekem a mozgás nem használ, akkor fáj. Ha ülök vagy fekszem az jó.

      Törlés
  5. Emlékszem, régóta küszködsz a hátfájással, Éva. Állandóan emlékeztet magára (az enyém új és más az oka...)
    Itt kellemes, 20-25° van, a platánok még harsány-zöldek!

    VálaszTörlés
  6. Gyógyulj, ahogy csak tudsz! Az idő itt elég hideg, most 17 fok van.

    VálaszTörlés

zene

x

Tájékoztatás

Az Éva című blogon található képek saját fotók.

E-mail címem: editis@citromail.hu