2017. augusztus 12., szombat

Sokat

romlott a gerincem, jelenleg sántikálok és fáj. A tény nem ad jó gondolatokat a jövőre nézve, de próbálok megtenni magamért, amit lehet. Gyógytornára járok a kórházba, korábban kezelésekre jártam. Tulajdonképpen teszem azt, amit tehetek, és tesznek értem, ami lehetséges. Egyelőre nem javul. Várom a pozitív eredményt.
Az ablakaim nyitva, a várva várt hűvös megérkezett. Kihűtöm a lakást az újra megérkező hőség előtt. Úgyis lesz még forróságban részünk. Tervező típus vagyok mindenben.
Gondolok már a közelgő tanévre is, és megállapítottam, hogy a szünetből sohasem elég. Nekem 1 hónapja kezdődött. Akkor fejeződött be a gyerekek gyakorlata. Én voltam, aki utoljára ment be dolgozni. 
A képeken - ahol mostanában elég sokat vagyok -, a kórház egyik épülete, azon belül tornázásaim színhelye. Annyi a baj, hogy mire hazaérek, a gyakorlatok egy részét elfelejtem, de kitalálok néhányat, ami megmozgatja a gerincem, és csinálom itthon is. 


8 megjegyzés:

  1. Nagyon szorgos vagy,én ritkán tornázom,pedig kellene-szintén gerinc.
    A lakást azt hiszem most mindenki próbálja hűteni,én is úgy láttam,hogy lesz még meleg ,ha nem is 40 fok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 24,2 C bent, 22,6 C kint. Ráfér a lakásra még a hűtés, és most kint hűvösebb.

      Törlés
  2. Tornázzatok, nagyon bánom, hogy elhagytam, ha napi 5 percet is. Megéri. Már tudom, érzem, utólag. Örülök, hogy visszatértél Éva. A veszprémi kezelések mennyit használtak?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lusta vagyok tornázni, de most összeszedem magam.A veszprémi kezelések nem használtak annyit, mint elvártam tőle.

      Törlés
  3. Hinni sem akartam a szememnek. Köszönöm, hogy újra itt lehetek Nálad.
    Szépek a képeid. Örülök, hogy ismét megosztod velünk a gondotaidat.

    A tornát nem tudod felvenni a telefonodra?
    Én úgy tornáztam, hogy egy alkalommal bevittem a telefont és megkértem a gyógytornászt mondja rá a gyakorlatokat.

    VálaszTörlés
  4. Telefonra? Megpróbálom.Bár nekem van egy okostelefonom, amit nem szeretek. Van egy hagyományos telefonom is, amit" csak" telefonálásra használok( mi másra?) azon nem tudom fel tudok-e venni.

    VálaszTörlés
  5. Éva!
    Nem a reklám helye, a gyógyulás reményében szíves figyelmedbe ajánlom Szabó Szigfrid reflexológust.
    Találsz elérhetőséget a neten, kiváló szakember.
    Ölellek!
    Örvendek az új megnyílásodnak!

    VálaszTörlés

zene

x

Tájékoztatás

Az Éva című blogon található képek saját fotók.

E-mail címem: editis@citromail.hu