2016. június 16., csütörtök

Hálanapló


151. Pipacsok az út mentén. 
152. A virágok is, de a fű is szép tud lenni.
153. Itt a nyári szünet, bár én még napokig ügyeletben vagyok, de elmúlik.
154. Kakaó rózsaszín virágos csészéből
155. Dosztojevszkijt ( A Karamazov testvérek) elkezdtem, de nem tudom, hogy életem jó pillanatában olvasom-e ezt az írót. Mindenesetre teljesítem a vágyam.
156. Ki tudok mondani egy hosszú német szót.
157. Képeslap Santiago de Compostelából.
158. Jázmin - eper- cseresznye- kávéillat
159. Régi vasúti kocsik látványa
160. A számomra jelenleg legjobb illatú szappannal fürödtem.




3 megjegyzés:

  1. Melyik az a szappan-illat, Éva?...

    Dosztojevszkijt én most nem nagyon merem újraolvasni, pedig szeretném: az újraolvasás egyik álmom...

    VálaszTörlés

zene

x

Tájékoztatás

Az Éva című blogon található képek saját fotók.

E-mail címem: editis@citromail.hu