2015. december 4., péntek

Advent 1.

Ha az embernek van lehetősége pótolni valamit, azt tegye meg.
Advent kezdetekor még kórházban voltam, de hogy teljes legyen a kalendáriumom, visszamenőleg is megírtam azt a hiányzó 3 napot, míg nem voltam itthon. 
Végleg hazajöttem december 4-én, pénteken.
Teszem az írás pótlását azért, mert szeretem olvasni más kalendáriumát vagy egyéb adventi írását, de ugyanúgy szeretem írni a magamét is.
Adni és kapni jó, így van ez az adventi blogos írásokat leszámítva is.
Bármikor, de ebben az időszakban mindenképpen le kell lassítani az életritmust, és lehetőleg nyugodtan, kapkodástól mentesen élni. Mikor, ha máskor nem?
Ha valami nem teljesül, akkor az nem is volt számunkra való, ha valamit elmulasztottunk, akkor azt el is kellett mulasztanunk.
Egyébként pedig:
"Ne nyugtalankodj!" *
Szép adventi időszakot kívánok!



*Zsoltárok könyve 37/1.

2 megjegyzés:

zene

x

Tájékoztatás

Az Éva című blogon található képek saját fotók.

E-mail címem: editis@citromail.hu