2015. január 7., szerda

Füzet

Elővettem egy viszonylag vastag spirálfüzetet, és ráírtam a legelfogadhatóbb címet: 2015.
Mivel a régi terveket szeretném folytatni csak jobban, abba írom az azzal kapcsolatos napi sikereket, legyenek akármilyen kicsik is. Legyen ez hálanapló, sikernapló, mert nekem kell  a rögzítés, és ösztönzően hat a "pipálgatás" is.
Év végén visszatérek rá. Azt írtam, hogy nem kell leírni a terveim, mert úgyis minden a fejemben van, és mégis! Ilyen vagyok.
Az angolom gyakorlására ( terv) a könyveim mellett olvasom a Kinfolk magazint is a neten.



6 megjegyzés:

  1. Ez a montázs gyertyás azonos az oldalt levő hordozós gyertyával??? Nagyon szép!

    VálaszTörlés
  2. szép ez a montázs, olyan lassítóan, rácsodálkozósan szép
    :)
    a Kinfolk-t én is olvasom, láttam sok külföldi blogban a papírformájú fotóját is (sokan szeretik)

    ez a "legelfogadhatóbb cím" ez tetszik, (vicces)

    VálaszTörlés
  3. A legkisebb sikerek azok a legjobban előre vívők.

    VálaszTörlés
  4. En megertem a fuzeted, en naplonak nevezem, amit naponta irok:) kellenek ezek, neha leirok valamit es csak visszanezve jovok ra, kulonben mar ujabb valami feszkelte magamba magat:))egyfele szamonkeres is nekem a naplom.
    Jo sok sikert kivanok!:)

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm, hogy itt jártatok. Igyekszem a 2015-ös füzetet írogatni.

    VálaszTörlés

zene

x

Tájékoztatás

Az Éva című blogon található képek saját fotók.

E-mail címem: editis@citromail.hu