2012. február 7., kedd

Szélben, hóban, hidegben

A hó meg a szél
találkozott a réten;
vad gyémántzene.

( Horváth Ödön)



Ide is jutott a hóból! 
Egy kicsit megkésve, egy kicsit kevesebb, mint máshol, de megvan a téli hangulat, csak kevesebb a gond vele. 
Azt a pár centi esti és éjjeli finom porhavat kavargatja, hordja a szél morgó kitartással, épülnek a lágy ívet formáló kis hófalak a házak, a fák tövében, alakulnak a minták, töltődnek ki a rések, tetőről, járdáról arcomba is kerül, és szúr, mint a sok apró tű, míg a sálat feljebb nem húzom...


9 megjegyzés:

  1. Annyira szépen írsz,úgy szeretem!!!!!A fotók is mesések!

    VálaszTörlés
  2. Itt aztán nem sajnálták tőlünk az égiek! De kaptunk hozzá hószünetet is. :)

    VálaszTörlés
  3. Mammka, ma a munkahelyemről a munkaidőm első felét letudva gyalog jöttem haza. Máskor gyakran busszal jövök,de most élveztem az elemekkel való küzdelmet!:-)
    Zé, hószünet? Ja, úgy könnyű!:-)))
    Változatlanul szeretem a zord időt, így lettem kitalálva!

    VálaszTörlés
  4. Eva:) itt meg +8 fok volt:)ki erti ezt...

    VálaszTörlés
  5. Ágnes, szokatlan most az ottani +8 fok így február elején?

    VálaszTörlés
  6. Eva:) meg soha nem volt ilyen szokatlan idojaras ilyenkor.Ha a januar eleje neha enyhebb is, de a februar volt mindig a legkemenyebb, es altalaban ketjegyu minusszal, ami soha nem egyessel kezdodott.Az indianok szerint a tavak a tavalyi nagy hoseg miatt melegek maradtak, ez okozza a mostani idot.Volt mar egy egy nap, amikor nagyon lehult, de nem marad, nem lesz tartos.Nem tiltakozom a joido ellen, csak furcsa:)hetvegen sokan rovidnadragban gorkorcsolyaztak a parton:)

    VálaszTörlés
  7. Ágnes!
    Azért remélem a kutya még nem ette meg a telet nálatok sem,:-) és lesz még jó fagy és hó. Így az igazi a tél. Szerintem!!!

    VálaszTörlés
  8. Eva:) en is ebben bizom!!szeretem a telet, illetve minden evszakban szeretek valamit:)ha tel legyen hideg es jo sok ho!!:)

    VálaszTörlés
  9. Ágnes, egyetértünk, a tél legyen tél!!!:-)

    VálaszTörlés

zene

x

Tájékoztatás

Az Éva című blogon található képek saját fotók.

E-mail címem: editis@citromail.hu