2010. október 7., csütörtök

Reggeli fények



Sok eső volt, sok szürkeség. Nekem nem volt ez sem ellenemre, de hosszú idő után ma napsütésre ébredtem. Fáradtabb a napfény, mint nyáron, de besüt a lakásba, és itt-ott foltokat hagy a falon, a száradó pulóveren, nyáron szedett levendulán, 1-2 ékszeremet tároló dobozkán, ajándékba kapott parfümös üvegemen. Ha kinézek az ablakon, az ismert fákat látom az utcán. A zöldbe egyre több sárga keveredik.
Gyorsan ágyneműt cseréltem, be a mosógépbe, és kiteregetem száradni a csípős, de fényes reggelbe.


18 megjegyzés:

  1. Igen, ma olyan szép idő volt! Én is kimentem ebédidőben sétálni.

    VálaszTörlés
  2. Megint a régi kedves hangulat. De jó! :)

    VálaszTörlés
  3. Mosolygok Trendo mondatáért...én is cserélnék:)

    VálaszTörlés
  4. Trendo,az ötletgyáros!:-)))

    VálaszTörlés
  5. Marvin, most kezdi a párát, a ködöt áttörni a Nap. Nem annyira jó az idő, mint tenap ilyenkor, de annak ígérkezik.Ma szabadnapos vagyok( jövő vasárnap viszont munka), és elaludtam. Kiukucskáltam, kicsit csípős az idő még, de jól esett. A reggeli kávénál tartok 9-kor. De jó dolgom, van!:-) Tegnap este viszont sokáig dolgoztam a munkahelyen. Ennyi plusz alvás kijár ma reggel.:-)

    VálaszTörlés
  6. Györgyi, tudom, hogy te az ilyeneket szereted! Íme!:-)

    VálaszTörlés
  7. Phaedra!Szépséges a blogod! Megint csak azt tudom mondani, hogy nálad is jó.:-)
    Kíváncsi vagyok, hogy erre Trendo mit lép!:-)))

    VálaszTörlés
  8. Aztán még gondolkoztam azon is, hogy Phaedra hogyan gondolta azt a bizonyos cserét. Bloghelyre?

    VálaszTörlés
  9. Én is szeretek itt járni!Első utam mindíg ide vezet.
    Nyugalmat érzek Nálad!

    VálaszTörlés
  10. Terike, nekem is a nyugalomért kell, ezért is hoztam létre. Ha nektek is így jó a blogom, akkor legyetek itt üdvözölve újra és újra!

    VálaszTörlés
  11. OFF: Van egy hozzáillő fotód? :)

    Hajnali piac

    Kihűlt pengeként
    az ég kékje felvillan,
    a vastag felhőbe
    keskeny rést hasít;
    az éjszaka álma
    a résen át elillan,
    elűzi az avas zsírban
    sercegő fasírt.

    Vonakodó redőny felől
    rozsdás hang csikordul,
    a tápászkodó csöves
    üres gyomra kordul;
    cigiért nyúlna,
    de tegnap elfogyott...
    hát ránt egyet megrogyott
    nadrágján tétován
    és a megálló felé
    pár csikkért elindul.

    A piac sarkán a büfénél
    borostás rakodók gyűlnek,
    a szemerkélő esőben
    az álmosságtól fáznak,
    tettetett jókedvvel heccelődnek,
    hitelbe pálinkáznak;
    majd a teli zsákok
    és üres zsebek
    körforgásában elvegyülnek.
    A tetőkre csapzott,
    szürke galambok ülnek.

    VálaszTörlés
  12. Trendo! Neked is szép vasárnapot, de előtte szombatot is. Hogy mi a szép? Talán, ha este elégedetten nyugtázod a napot. De lehet, hogy akkor is, ha nem.
    A szép, nemcsak a szokásos szép számomra. Szóval nemcsak a harmatos rózsa.:-)
    Különösen erős a vonzalmam az enyészethez, a pusztulásában is széphez. A rideg valóság is vonz. Igaz, hogy nem mentem ki nagyon korán reggel a piacra fotózgatni, (de jó ötlet), így a versedhez igazán jól illő képet nem tudok hozni.
    Van más képsorozatom is, ami csak hangulatban illik a versedhez, másban nem, így egy képet nem is választok ki. Talán az első három kép megfelelne.

    http://picasaweb.google.hu/Ediseva/SzocreLSHasonlKSocrealAndSimilarities#

    A többi valami hangulatféle, ami tükrözi az a nyersességében, hideg, igazi valóságában is szép látványt.
    És valóban szépnek tartom, mert mélységesen igaz.

    VálaszTörlés
  13. Sajnos nem tudom megnyitni! :( De azért kösz :)

    VálaszTörlés
  14. Trendo, úgysem, hogy beteszed a linket a keresőbe?

    VálaszTörlés

zene

x

Tájékoztatás

Az Éva című blogon található képek saját fotók.

E-mail címem: editis@citromail.hu