2010. szeptember 20., hétfő

Kávé, bor és derelye


Rustról tudok még írni, képek is vannak. :-)
Míg én kedvenc szállodám ( nem mint szállóvendég!) fotózgattam, M. keresett egy helyet, ahol ihattunk egy kávét mellé desszerttel.
Én ha nagy örömmel bevetem magam abba az udvarba, ő addig az egész városkát körbejárhatja. Mivel onnan egykönnyen ki nem jövök, és ezt ő is tudja.
Az osztrákok szeretett Melange kávéját kértem, M. egy hosszú barnát ( kávét!!!!!!) és mind a ketten lekváros derelyét, ami németül a Powidl-Taschert névre hallgat. M. a kávé mellé egy kis bort is kortyolgatott, amibe én is belekóstoltam. Csak annyihoz volt kedvem.
Ruston van Borakadémia is, miért ne próbálnánk ki a bort egy olyan helyen, ami a boráról híres.Tényleg gyümölcsillata volt.  Egy palackkal vettünk is, majd egy jó alkalmat találunk számára, hogy kibontsuk.
Mit is mondjak még?
A kávézás, borozás és a szilvalekváros derelye valami kis monarchiás érzést vitt belénk. Ha akartuk, ha nem megkaptuk, és tulajdonképpen erre vágytunk...




8 megjegyzés:

  1. Köszönöm. Pont erre vágytam most. :)

    VálaszTörlés
  2. Jaj, hogy szerettem én is a derelyét, és szeretném most is, ha lehetne!

    VálaszTörlés
  3. Én pedig egy ilyen habos kávét fogadnék el most! Meg a derelyét. No meg a bort, de csak majd este. Egészégetekre, ismét:)!

    VálaszTörlés
  4. Vannak jó dolgok, én is ti is megtaláljátok, ahogy ismerlek benneteket!
    Így van jól!

    VálaszTörlés
  5. Kávé, bor és derelye
    ez a blogod ereje!
    Múlnak napok, szép hetek,
    és finomak a részletek. :)

    VálaszTörlés
  6. Trendo! Ez igen!:-)Ezt összefoglaltad.
    Köszönöm.

    VálaszTörlés
  7. De jó, hogy benéztem Hozzád! Derelyét fogok készíteni! Kedvet kaptam hozzá.

    VálaszTörlés
  8. Nati, én is szeretem, csak ritkán eszem.sajnos!

    VálaszTörlés

zene

x

Tájékoztatás

Az Éva című blogon található képek saját fotók.

E-mail címem: editis@citromail.hu