2022. április 22., péntek


Ma áztatós esős napra ébredtem. 8 fok van, és veri az eső az ablakot kitartóan. Kinézve az ablakon zöldellő fákat látok, és mögöttük rózsaszínbe borultak a japán díszcseresznyefák is az ablakommal szemben lévő  közeli kis téren. Ez már javában a tavasz a maga sajátos színeivel, mégha most esik is. Az ablakból tudom nézni  a az új évszakot a séták hiányában.
Jó volt a húsvétom. Szerdán jöttem haza.
Voltak M. fiai is az első napon az egyik feleségével. Együtt ebédeltünk, és maradtak késő délutánig. 
Egyébként pedig jól elvoltunk a többi napokon M-nal. 
Beszélgettünk, számítógépeztünk, filmeket néztünk esténként. Olvastam a blogokat is, így kicsit olyan volt ez a része az ottlétemnek, mintha itthon lettem volna.
Szerdán bevásároltunk nekem. M. segített, elvitt a boltokba, felhozta a vásárolt holmikat. Kell a segítség, jólesik, ha van.
Visszatértem a megszokott napjaimba már ma és tegnap. Jó elmenni, és jó hazajönni is. Végzem újra a napi teendőimet. Ilyen az életem, elfogadtam, de jó néha kimozdulni. Megtehettem az elmúlt napokban, és én megbecsülöm a mást, ami eltér a megszokottól. Ez a pár nap ilyen volt. Kikapcsolódtam.

10 megjegyzés:

  1. Különben pont ilyen húsvéti hétvégét kívántam neked, Éva!
    Egy kis kellemes változástól felfrissül az ember. Magamnak is jó lenne ilyesmi a jövő hétre, bár nekivágni nem nagyon akaródzik...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, hogy ilyen húsvétot kívántál nekem. Meg is valósult.Kívánom, hogy legyen egy kis kikapcsolódásod jövő hétre. Éppen olyan, amilyet elképzeltél magadnak.Hidd el jó lesz belevágni.

      Törlés
  2. örülök, hogy jól eltek az ünnepek... (és a hétköznapok is!)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó, hogy örülsz, köszönöm szépen.A hétköznapok öröme is fontos, az ünnepek után ezt is meg kell valósítani. Igyekszem mindig, aztán vagy sikerül vagy nem.De az igyekezet megvan részemről.

      Törlés
  3. derűs beszámoló... én is vidámabb lettem tőle.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Legyél vidám gyakran! Tudom, hogy nem könnyű, de kívánom neked, hogy sikerüljön.

      Törlés
  4. Csatlakozom Klárihoz - "én is vidámabb lettem tőle".
    Mostanában elég borús a hangulatom...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnálom, hogy mostanában borús a hangulatod. Nálam is előfordul, de igyekszem kikerülni.Valamit mindig találok, ami jobbá teszi. Most például megnézem az "Értelem és érzelem" című filmet. Szeretem az ilyen romantikus Jane Austen filmeket, egy időre feledteti a rossz hangulatot, ha éppen abban vagyok.

      Törlés
  5. I am happy for you that you had company for Easter and that you enjoyed it!

    VálaszTörlés

zene

x

Tájékoztatás

Az Éva című blogon található képek saját fotók.

E-mail címem: editis@citromail.hu