2017. október 11., szerda

A természet

nagy szín- és formavarázsló. A buszmegállótól a munkahelyemig nem is nagyon kell keresnem,  hogy alakul az ősz. Egyszerűen ott van, és ha nem felejtem otthon a fényképezőgépemet, akkor lehet kattintgatni. Most már valahogy nem olyan természetes, hogy nálam legyen a gép.
Holnap elmegyek egy nagyáruházba, egy olyan ágyneműt venni, amit reklámoztak, és melyen a díszítés szarvasok, erdő, hópelyhek. Nekem már szükségem van az ilyen hangulatkeltő dolgokra, pedig hol van még az igazi hangulat. Tőlem függ mit, mikor ajándékozom magamnak, és másnak is.
Elkezdtem hangulatokat ajándékozni, és nem is kerül semmibe. Persze az ágyneműt nem adják ingyen, de semmi sem tökéletes.:-)





13 megjegyzés:

  1. Hová ez a nagy sietség?
    Rámszarvasos ágynemű???
    Még itt a szép ősz és a tegnapi verőfényben úgy éreztem, mintha még sok szép napunk lenne hátra a téli zimankó beálltáig...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak akkor kezdem használni, amikor eljön az ideje, de most árulják, illetve hétfőtől.

      Törlés
  2. Az az ágynemű megmozgatta a fantáziámat. Szeretek olyan ágyneműbe burkolózni, aminek hangulata van. És most már meg is engedhetem magamnak.:) Súgd meg: melyik nagyáruház???:)
    Csodásak a fotók!
    Bizony én is készülődök már a Karácsonyra, mert gyorsan elmúlik az ősz ....: október közepe van,pedig most volt szeptember eleje....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lidl áruház, és hétfőtől árulják.

      Törlés
    2. Köszönöm! Remélem,hogy nem műanyag ,mert akkor nem tudom használni.utánanézek.Ilyen vagyok: tegnap átböngésztem a reklámújságot,de nem láttam. Persze szemüveg nem volt rajtam.:)

      Törlés
    3. Hűűű,de jó! Köszönöm Éva!♥

      Törlés
    4. Hozzáteszem, hogy 100% pamut! :-)

      Törlés
  3. Amit most árulnak, azt most kell megvenni = mondatja velem is a tapasztalat!

    Jó, hogy írsz, Éva és a fotóidnak is örülök; tetszenek.





    VálaszTörlés
  4. Szépek a fotóid, mint mindig.Tegnap többször eszembe jutottál, a részleteiddel, én meg a távlataimmal. Ilyenkor mindig rád gondolok.

    VálaszTörlés
  5. megvetted a karácsonyi ágyneműdet, szeretném, ha megmutatnál fotót róla (én se találtam a reklkámújsághban, igaz, így utólag kerestem a neten, mert nem volt hetekig internethozzáférésem), de úgy furdalja az oldalamat:)♥

    VálaszTörlés
  6. http://tortenetekkepekkel.blogspot.hu/2017/11/mit-meselnek-soproni-hazak.html

    VálaszTörlés
  7. Visszaolvastam a 2014. május 31-i, szombati bejegyzésedet. Az utolsó bejegyzésed alján ezt ajánlotta fel az egyik kockakép. Nagyon élveztem ezt a sorok közül előbújó nyáreleji hangulatot. (Írtam már régebben is, hogy szeretlek visszaolvasni.)

    VálaszTörlés

zene

x

Tájékoztatás

Az Éva című blogon található képek saját fotók.

E-mail címem: editis@citromail.hu