2013. december 22., vasárnap

Lazítás is volt

Mivel tegnap 3-ig megcsináltam az aznapra tervezetteket ( én ilyen tervezős fajta vagyok, ha teljesíteni kell), engedélyeztem egy kis pihenőt. Mert ugye az advent nem csak a hajtásról szól.
Egy kávé mellett ellenőriztük a délelőtt sütött püspökkenyér minőségét, és mondhatom, hogy jól sikerült. Ellenőriztem a narancshéj szíveket egy fenyőágon. Felfűztem egy zsinórra, miután sütikiszúróval kivágtam őket, és fel az ágra! Kicsit összetöpörödtek, de máskor is csinálok.
Egy kis beszélgetés, pár perces lustálkodás( nagyon kellett, elfáradtam) után megejtettünk még némi vásárlást is, és kószáltunk a Fő téren. Azt hittem már nem megyünk ki ebben az adventi időszakban a vásárba, de M. szó nélkül arra kanyarodott, és nem bántam. Éppen egy német nemzetiségű tánccsoport ropta, egy darabig toporogtunk a ritmusra, ami hideg ellen is jó volt, aztán hazajöttünk megmelegedni.
Hamarosan sül a fasírozott, annak mindig olyan otthon illata van. Az ablakon kinézve a tegnapi napsütés után minden szürke és párás, de így van ez rendjén decemberben.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

zene

x

Tájékoztatás

Az Éva című blogon található képek saját fotók.

E-mail címem: editis@citromail.hu