2013. február 11., hétfő

Itthon

Amin a legerősebb antibiotikum sem segít, az vírus.
Kiírt erre a hétre betegszabadságra az orvos. Majdnem 3 hét után ideje is volt itthon maradnom, segíteni kell a szervezetemnek a gyógyulásban.
Most erősen kapaszkodom a  csészém fülébe, benne mézes, citromos tea, még szerencse, hogy húz az ágy is, tehát fekszem is, de mégis kedvenc fotelom és plédem az igazi gyógyító hely. 
Márta csészéje is egy kapaszkodásra alkalmas füllel kinn van a konyhám falán, ha ránézek, jó érzés tölt el.
Mai képek:



Ezek a képek itt lent még vasárnap készültek. Voltunk Isten házában is, és Isten szabad ege alatt is. Mind a kettő szinte fekete-fehér, tiszta élmény volt.



25 megjegyzés:

  1. Hianyoztal de csak gyogyulj szorgalmasan.

    VálaszTörlés
  2. Mielőbbi gyógyulást. Ha a gyomrod birja, két citrom kicsavart leve egyszerre felhajtva csodákra képes, 3 nap múlva semmi bajod.

    VálaszTörlés
  3. Jobbulást neked! Nem tudom mennyi c vitaminod van otthon, de én ilyenkor ezermilligramm számra eszem, veszem be. Olvass sokat, én ezért szerettem anno még beteg lenni, bebújás az ágyba, melegbe, olvasás - ha tudtam figyelni a betűkre...

    VálaszTörlés
  4. Gondolatban elkísérlek a másik fotelba... Könyvvel és citromos teával...

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm, próbálkozom mindennel, amit a józan ész diktál gyógyszer nélkül.

    VálaszTörlés
  6. Szép napot a hóesésben!:-)
    Egy kis hólapátolás és seprés után leültem teázni, olvasgatni. Így már képben vagyok. Hideg szeles volt a tegnapi nap és ahova beakartam ülni az is betegség miatt volt zárva.:(
    Konvent helyett a Rókalyuk adott barna sört és forralt bort egy kis beszélgetéshez.
    Gyógyulást Neked!

    VálaszTörlés
  7. Tibor, jó volt tegnap hallani a hangod legalább telefonon, és sajnálom, hogy nem lett belőle Stalival együtt személyes találkozásunk.Igaz, ha nem lennék betegszabin, akkor éppen dolgoztam volna akkor, úgy látszik nekünk nem jön össze, talán egyszer a véletlen segít.
    Stali a Konventet emlegette korábban, most már értem miért lett belőle Rókalyuk.
    Kitartóan esik a hó, szerintem lesz még ma lapátolás neked is. Szomszéd éppen most végzett nálunk.
    Minden jót neked, szép napod!

    VálaszTörlés
  8. Gyógyuljál!!!!!Itt szakad a hó,gyönyörűséges!
    Legutóbb 4 -5 nap után elmentem az orr-fül gégészhez,aki írt fel gyógyszereket,muszáj volt,már ismerem magam.Így hamar meggyógyultam.Nem vagyok gyógyszerpárti,de muszáj.

    VálaszTörlés
  9. Gyógyulj meg, Éva, vigyázz magadra...
    (S ekkora megtiszteltetést még kezem munkája- faricskálása még az életben nem kapott, mint tenálad...köszönöm!)

    VálaszTörlés
  10. Jobbulást kívánok, pihenj sokat, ahogy a szervezeted is kívánja.
    Erzsi

    VálaszTörlés
  11. Jobbulást!
    Arcüreggyulladásra kasvirágot ajánlok: http://www.otthonigyogymodok.hu/gyulladas/45-gyulladas/77-arcureg-gyulladas.html
    Különben meg a fotel sokkal jobb, mint az ágy, mert nem ajánlatos ilyenkor hanyatt feküdni!
    S már lettek gyertyáim is a boltból! :-)

    VálaszTörlés
  12. Mammka, gyógyszereken túl vagyok. Vírusra nincs gyógyszer, magam kell vele megbirkóznom. Nem vagyok egyébként szemellenzősen gyógyszerellenes.
    Bennem volt, hogy elmegyek a fül-orr-gégészhez, de olyan sok a várakozási idő időpontkérés után is, hogy egyszerűbb volt a háziorvoshoz menni.
    Hó itt is esik!:-)

    VálaszTörlés
  13. Valami alapos kivizsgáláson voltál mostanában?
    Visszaesés, vagy új szerzemény?
    jobbulást kívánok!

    VálaszTörlés
  14. Márta, annak a lapnak ott a helye.:-)Fontos szerepe lett az életemben magának a gondolatnak is.Köszönöm a jókívánságot, azon vagyok.

    VálaszTörlés
  15. Saci, kasvirág teában van itthon, majd iszom, egyébként Oscillococcinum is van a házipatikámban, amit fogok is szedni. Homeopátiás szer, immunerősítő, és én elégedett vagyok vele.
    Vannak gyertyák abból a boltból? Hurrá!:-)
    Te voltál vagy egy megbízottad?

    VálaszTörlés
  16. Márta, volt már arcüreggyulladásom, legutóbb kb. egy éve.
    Kivizsgáláson most nem voltam. Elmentem az orvoshoz, rögtön megkaptam az antibiotikumot, elfogadtam a gyorsabb gyógyulás reményében, mert akkor mér 2 hete kínzott. Végül rossz döntésnek bizonyult.Ha fül-orr-gégészhez megyek, sok idő kell ahhoz is, míg eljutok hozzá, utána ha kitenyésztik mi van bennem, az sem azonnal van.Aztán visszamenni újra stb. Nem volt kedvem hozzá.
    Szakorvos ki sem írhatott volna, csak háziorvos, még hozzá is el kellett volna mennem. Rögtön hozzá mentem.
    Mindig dönteni kell, vagy sikerül jól vagy nem. Mindenesetre most ez a betegszabi kellett is.
    Sok a gyerek körülöttem, valamit mindig összeszedek tőlük.Erősebb immunrendszer kellene, erre lenne ajánlatos hajtanom!:-)))

    VálaszTörlés
  17. Erősítgesd, kúrálgasd magad, jön a jó idő, nem lehet itt betegnek lenni, úgyhogy gyógyulj meg minél hamarabb!!

    VálaszTörlés
  18. Orsi, az itteni hóesésben most éppen megfelel az ablakon való kibambulás.Nézem az újra magokat és almát evő( a rigók nagyon buknak rá) madarakat, a hólapátolókat.
    Láttam, hogy nálatok süt a nap. Itt minden újra fehér.
    Mire ide is eljön a jó idő, már jól leszek.
    Köszönöm.

    VálaszTörlés
  19. Csatlakozom az előttem szólókhoz:
    gyors jobbulást kívánok neked, bár a képeid, számomra azzal érnek fel...
    :D

    VálaszTörlés
  20. Mónika, köszönöm, voltam nálad, megnéztem a csipkéket!

    VálaszTörlés
  21. Gyógyulj ügyesen és gyorsan! Én is beteg vagyok. Tizenakárhány év óta nem voltam lázas, most igen. Természetesen akkor, amikor egész napos programunk van. :( Láz már nincs, most valamiféle nátha jött. Szép a csészéd!:))

    VálaszTörlés
  22. Tipitá, gyógyulj te is!
    Én olyan elesett vagyok, fejem fáj stb.
    Csésze a bolhapiacról, tavalyi szerzemény alig pénzért. Zsolnay.

    VálaszTörlés
  23. Mielőbbi gyógyúlást kívánok Neked. Igyál sok mézes teát és aludjál, pihenjél minél többet...

    Piroska...

    VálaszTörlés

zene

x

Tájékoztatás

Az Éva című blogon található képek saját fotók.

E-mail címem: editis@citromail.hu