2023. december 31., vasárnap

Az új évre

Nem szoktam megfogadni semmit az utóbbi időben az új év beköszöntekor. Ha megértem rá, úgyis megvalósítom a terveimet, ha eljött az ideje, akkor pedig megvalósulnak szinte maguktól. Egyébként hiába minden igyekezet, január végére, de talán még korábban elfogy az elhatározás ereje, és nem lesz belőle semmi.
Most is csak egy dolgot határoztam el magam számára: azt, hogy többet mozgok az új évben. Olyan nehezemre esik ugyanis a bottal és a fájdalommal járni. Ez tulajdonképpen abból fog állni, hogy többet sétálok. Minden nap megyek valamennyit, és kell a friss levegő is. Eddig nem tettem meg, és bizony hiányzik. Nézem egy szomszédomat, hogy minden nap többször megy a kutyájával, sétál vele, és ő is mozog közben. Kutyám nincs, magamat viszem majd az útra minden nap.
A világnak pedig a békét kívánom. Ez nagyon kell! Emberek halnak meg, szenvednek, és sehogy sem jó ez. 
A kép évekkel ezelőtt készült. Alkoholmentes pezsgőt ittunk anyuval éjfélkor főleg egészséget kívánva egymásnak. Ezt kívánom nektek is az új évben. Ha ez van, minden van!

Legyen szép, békés, egészségben gazdag új évetek! 

Legyünk képesek folytatni a blogjaink írását, maradjunk kapcsolatban továbbra is. Köszönöm a kommentelőknek és a nem kommentelőknek is a jelenlétet. Tavaly volt egy hosszú időszakom, amikor nem voltam képes írni. Most viszont szeretnék. Várlak benneteket az új esztendőben is, és én is megyek a blogjaitokba továbbra is örömmel, ahogy eddig is tettem.

25 megjegyzés:

  1. Kedves Éva! Minden szépet és jót kívánok Neked az új évre, legfőképpen egészséget!
    Remélem, hogy minél több bejegyzésed lesz a blogodban, minden reggel a szokott blogolvasással kezdem a napot.😊

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Jutka, örülök, hogy írtál.:) Kívánok Neked is boldog, egészségben gazdag új esztendőt. Én is minden reggel a számítógép előtt ülve és kávézva kezdem a napot. Olvasgatom a blogokat, az e-mailjeimet, nézegetem a képeket, kicsit elmerülök a hírekben. Ez utóbbi néha nehezemre esik, olyan sok a rossz hír, megválogatom mit olvasok, de a homokba sem dughatom a fejem.
      Remélem , hogy jól telt a mostani éved, és azt is, hogy az új éved is jó lesz.

      Törlés
  2. Az első kattintásom "örökérvényűen" a Tiéd. Nálad ismerkedtem meg a blogvilággal, a Te oldalsávodból ismertem meg a többi kedvencemet is, akiket Veled együtt mindig nagy örömmel olvasok. Azt kívánom, hogy még sokáig tudd megőrizni az újonnan felépített testi-lelki frissességed, az újra kinyílt világ hozzon sok szép, számunkra is megosztható élményt Neked (M. oldalán). Nagyon boldog és kiegyensúlyozott 2024-es esztendőt kívánok szeretettel!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Éva, nagyon köszönöm a kattintgatásaidat. :) Örülök, hogy megismerkedtél nálam a blogvilággal. Én is tudom, hogy kinél ismerkedtem meg vele. Sajnos azóta már nem ír, de a vele kapcsolatos élményeim megmaradtak.
      Köszönöm a jókívánságaidat. Igyekszem élményeket szerezni az új évben is, bár túl sok újra nem várok, de a régieket ápolni, és ha olyanok, akkor megosztani kívánom veletek. A kiegyensúlyozottságra pedig valóban törekszem.

      Törlés
  3. Kedves Éva!
    Örülök, hogy folytatod a blogolást. Kívánok neked minden elképzelhető jót az új évben! Szille

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Szille, jól esett a jókívánságod. Igen, folytatni kívánom a blogolást, remélem, hogy minden szükséges dolog megadatik majd hozzá. Minden jót Neked!

      Törlés
  4. Kedves Éva, a legjobbakat kívánom neked minden téren! Egészséget, sok-sok örömöt 🤗🥂☺️

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Orsi, köszönöm, hogy gondoltál rám a jókívánságoddal. Legyen jó a szilvesztered Erdélyben. Várom a beszámolódat.

      Törlés
  5. Boldog új évet! Reagálva posztodra: ilyenkor szoktam mondani, hogy nem kezdek új életet, hisz még a régit se fejeztem be. Sétálásra nekem is kutyát javasoltak, de helyette egy kamerát sétáltattam naponta fotózgatva - bűntudattal vallom be, hogy mostanában már nagyon ritkán. Tartalmas, örömteli élményekben gazdag új esztendőt!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Mick, nagyon szeretem a gondolataidat. Most is hoztál egyet, ami tetszik. Én sem fejeztem be a régi életemet, vagyis folytatom, amit elkezdtem. Ezt írhatom én is. Azok a séták pedig nagyon kellenek, amikről te is írtál. Számomra is nagyon szükségesek. Ahogy írtam csak ezt az egyet határoztam el, mert nagyon kell. Viszem magammal én is a fényképezőgépemet az egyelőre rövid, de várhatóan rendszeres útjaimra.
      Köszönöm a jókívánságodat.

      Törlés
  6. Kedves Éva, ez a posztod is, mint mindegyik, békességet és nyugalmat sugall. Szeretem ezt a stílusodat, írásmódot, egyszerű és természetes, nem is tudom, hogy fejezzem ki jól, azt, ahogy a személyiséged valahogy átlényegülve összecseng a szöveggel. A komoly, néha szomorúbb gondolatokat is a Belőled fakadó kiegyensúlyozottság finomítja.
    Amit a világról, az áhított békéről írsz, helyettem is írtad. Bárcsak 2024-ben javulna a helyzet....🙏
    Ma többször is elmondtam, leírtam barátaimnak, ismerőseimnek az újévi jókívánségok mellé, az egészség a fontos, ha az megvan, talán mindennel meg tudunk birkózni.
    Így Neked is jó egészséget kívánok az újesztendőre, és erőt, kitartást a sétáidhoz.
    Szeretettel és baráti öleléssel:
    rhumel

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves rhumel, köszönöm a bloggal kapcsolatos kedves szavaidat. Éppen most beszéltem egy barátnőmmel telefonon, és ő is békét és egészséget kívánt. Mondtam neki, hogy én sem tudok mást mondani neki. Egyformán gondolkodunk sokan.
      Ma már nem csinálok semmit, olvasok, TV-t nézek, és ha jön még pár telefonhívás fogadom őket. Köszönöm, hogy gondoltál rám, és írtál. Én is ölellek szeretettel.

      Törlés
  7. Úgy legyen minden, ahogy írtad! Ölellek szeretettel! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Erika, számodra is legyen minden úgy, ahogy eltervezted! Viszontölelés Neked is szeretettel.

      Törlés
  8. Dear Eva,
    I wish you a nice evening. I have the same wish as you have walk more next year, but it is difficult. But we have to do it for our health and get some fresh air!
    I hope to be strong enough to do it.
    I am so glad that you came back on your blog and it will be nice to read it again next year!
    I have prepared the supper and we are now watching TV.
    This afternoon I have done some scrapbooking and my husband did some cleaning, the part I can’t do anymore.
    Have a quiet and nice evening. Hugs

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dear Catherine, I also wish you strength for the walks. It's not easy for you to do, nor for me, but we both need them.
      I had dinner and now I'm watching TV waiting for midnight. And tomorrow I will probably take my first walk.
      Have a nice evening. I wish you a Happy New Year! It will be good to read your blog next year, too. Hugs.

      Törlés
  9. Kedves Éva! Kívánok neked boldog új évet, remélem, hogy 2024-ben is itt leszel nekünk, erőben és egészségben, örömben, képeidet megmutatod nekünk, gondolataidat megosztod velünk, és beszélgetünk együtt tovább. Sok szeretettel gondolok rád. 🤗

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Betty, én is remélem, hogy a következő évben itt leszek, és azt is kívánom, hogy te is tudj hozzám jönni úgy, ahogy ebben az évben is tetted. Szeretettel gondolok Rád én is.

      Törlés
    2. Köszönöm szépen. :)

      Törlés
  10. Egy nem komentelő vagyok de minden írásodat örömmel olvasok! Jó ide be benézni olvasni irásaidat. A könyajánlásaid is nagyon bejönnek nekem. Köszönöm hogy írsz,köszönöm hogy olvashatlak. Sok erőt és egészséget az Új Évre és sok jó írást!Szeretettel Mády Erdélyből❤🤗🙏

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Mády, nagyon köszönöm, hogy most megtörted a hallgatásodat. :)
      Nagyra becsülök minden nem kommentelőt is, hiszen ők is olvasóim, és adhatok magamból valamit nekik is. Jó volt azt is olvasni, hogy a könyvajánlásaim is bejönnek neked. Kívánom, hogy ez így legyen a jövőben is. Én is kívánok Neked minden jót, erőt, egészséget, és várlak továbbra is szeretettel az új évben is.

      Törlés
  11. Kedves Éva, sok szeretettel gondolok rád és minden jót kívánok az új évre! Kívánom, hogy teljesüljön elhatározásod (nekem is ugyanez kellene, de te erősebb vagy nálam...). További szép, nyugalmas, szeretettel körülölelő évet kívánok neked. Rózsa

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Rózsa, köszönöm a jókívánságodat, és azt hogy bízol abban, hogy teljesítem a vágyam. Nem hiszem, hogy erősebb bagyok, mint te, de talán ezt az egy elhatározást meg tudom csinálni. Meglátjuk, év végén majd visszatérek rá.

      Törlés
  12. Kedves Éva, megkesve kívánok egy egészségesebb újesztendőt, sok sétával. Vidd afényképeződet, mert gyönyörű fotókkal örvedeztetsz meg minket mindig.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a jókívánságodat! Viszem a gépem, ha megyek sétálni. Bár legutóbb a boltba menés volt a sétám, és a lakótelepi képek nem nagyon adtak volna örömet. Így nem is kattintgattam.

      Törlés

zene

x

Tájékoztatás

Az Éva című blogon található képek saját fotók.

E-mail címem: editis@citromail.hu