2021. április 28., szerda

Virágszirmok


 

Ezekre a fákra is néznek az ablakaim.
Egyszer mikor már elkezdtek hullani a virágszirmok, és én átmentem az egyik  alatt, megráztam a felettem lévő ágat, és a szirmok rám hullottak. Nem hagyhattam ki ezt az élményt. Virágszirmokkal a hajamban és a vállamon mentem tovább hazáig. 
Egyetlen virágot hazahoztam, és beletettem a kis virágoknak szánt pici üvegembe az asztalra. 
Kis öröm az életben, de szükségem volt rá: Én, virágszirmokkal borítva!:) 
Még mindig emlékszem rá. Biztosan rajta volt a bakancslistámon anélkül, hogy tudtam volna róla. Így valósuljanak meg a kis álmaim is a jövőben! Mert minden kicsi álom teljesülése fontos lehet az életben, ha azzá tesszük, és tudunk neki örülni.
Más!
Napokig nem volt számítógépem, mert elromlott, és elvitték a szervízbe. Ma délután hozták vissza megjavítva. Hogy tud hiányzni a gép, ha nincs! Azt mondták kb. 1 hétre viszik el. Drukkoltam, hogy előbb legyen itt. Végül 5 nap után kaptam vissza. Ez is egy vágy teljesülése volt. Köszönöm, hogy érdeklődtetek arról, hogy mi van velem. Én jól vagyok, és most már a számítógépem is.

14 megjegyzés:

  1. Gyönyörű ez a fa. A kis örömöktől lesz boldog az életünk. Sok kis öröm nagyon jót tud tenni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valójában 3 ilyen fa van előttem, de csak egyről készült kép. Igen, a kis örömök adják azt a boldogság érzést, amire szükségünk van naponta. De ha egy nagy öröm is bekúszik, az csak jó lehet.:)

      Törlés
  2. Hello Eva
    Nice to have you back! It is nice to have pink flowers in the hair. This tree is beautiful.yes, we need small pleasures in our lives.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. It was also good for me to come back. It is not good to live without computer.
      Small pleasures give a good feeling every day. We need this feeling to survive bad things.

      Törlés
  3. Ez a fa, ahogy Borka is írta, gyönyörűséges. A rózsaszín nem kedvencem, viszont a természetben, az más. Csodás lehet ilyet látni az ablakodból!
    (A nem épp meleg tavasznak köszönhetően nálunk is még pompázik a japánbirs- bár inkább pink árnyalatú, nem ilyen finom pasztell, mint ez a fa.)
    A munkahelyemen is volt egy, a kapu és a bejárat között, odaléptem sokszor a járdáról, megérinteni a selymes szirmokat. Jó kezdete volt a napnak. Egy összefüggő rózsaszín sziromszőnyeg lett aztán alatta, azt is nagyon szerettem.
    Teljesen megértelek, hogy sziromlepelbe burkoltattad magad. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Munkába menet és jövet alattuk mentem el, mert ahogy Borkánál is írtam három van belőlük a ház előtt. A munkahelyemhez vezető járda mellett is volt öt, ott is gyönyörködhettem bennük. Mindig vártam a virágzásukat.Tényleg selymes a szirmuk, és a sziromszőnyeg alattuk is gyönyörű, mikor elkezdik hullatni a szirmukat.
      Egyszerűen szükségem volt a sziromlepelre, nem tudtam kihagyni azon a napon az ág megrázását. Máskor csak végig simítottam rajtuk a kezem, de akkor rázni kellett az ágat, hogy hulljon, és élvezzem azt az érzést.

      Törlés
  4. Ránéztem a fára, s megörültem, kimozdultál. Sziromeső, milyen izgalmas lehetett. A kis örömöket nem becsüljük igazán, pedig ezekből tevődnek szinte össze napjaink. Én is így voltam a gép hiányával, aztán egyszer csak észrevettem, hogy háttérbe szorult. Észrevétlenül szinte valahogy más lett a fontossági sorrend.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is mással kötöttem le az időmet, amit egyébként itt töltöttem volna, de mikor benéztem ebbe a szobába, hiányérzetem volt. Akkor biztosan leültem volna ide.
      Nekem is háttérbe szorult, nem tehettem mást, de most jó újra előtte ülni.
      Nagy örömre is lehet várni, de addig a kis örömöket is meg kell becsülni.Észre kell venni őket, és tudatában lenni, hogy ez most az volt.:)

      Törlés
  5. Itt a kertben sziromhavazás van, keringenek a szirmok, fájdítva a szívemet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Olvastam a versedet a blogodban, mely a szirmok hullásáról szól.Tetszett, mint minden versed.

      Törlés
  6. Válaszok
    1. Nem ráztam meg, még nem hullanak úgy a szirmai, ahogy szeretném. Majd később.

      Törlés
  7. A szomszédos keresztutcánkban pont ilyen fák sorakoznak, én "diszletfák"nak nevezem, mert annyira szépek mintha szinpadon lennének nem is a valóságban :) Igaz, hamar lehullanak..(alájuk még nem álltam:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A buszmegálló és a házunk között lévő járdára hajlanak az ágaik, így el kell(ett) alattuk mennem, míg virágoztak- és én busszal jártam dolgozni-, élveztem a "díszletfákat". A munkahelyemhez közel is vannak, és ott is majdnem a járdára hajlanak. Ki sem maradhattam volna belőlük, alóluk. Mint a sátor, úgy borultak rám. Hogy lehet egy fán ennyi gyönyörű virág, csomókban lóg róluk. Bár ebben az időszakban sok virágzó fa van, illetve lassan azt mondhatjuk, hogy volt.

      Törlés

zene

x

Tájékoztatás

Az Éva című blogon található képek saját fotók.

E-mail címem: editis@citromail.hu