2010. november 9., kedd

Könyvek



Az olvasáshoz idő kell, békés lélek és nyugalom. Jókat olvasgattam múlt héten, nem mentem dolgozni, jobbára szabaddá tettem a délutánokat, estéket. Beleültem a kényelmes fotelembe, égett a gyertya is, olvasólámpám is. Mellém tettem toronyba a könyveket. Könyvtárba is kétszer mentem, hogy nehogy kifogyjak belőlük, ami nem fordul elő, mert itthon is van sok könyv.
Átadtam magam az olvasásnak. Ősszel, télen ezt is jobban lehet. Nem csábít annyira a kinti világ.

7 megjegyzés:

  1. Egy kicsit irigyellek ezért:)... Nagyon szeretek olvasni. Keresem a megfelelő alkalmakat hozzá. Jó látni a képeidet. Szép, nyugis, lélekmelengető olvasmányokkal teli estét:)

    VálaszTörlés
  2. Akkor Neked is aktívan telt a szünet Éva. Nagyon szeretek olvasni én is, de most dolgoztam és vizsgáztam a szünetben.

    VálaszTörlés
  3. Compot, egyik sem nyugodt feladat. van még vizsgád a közeljövőben?

    VálaszTörlés
  4. Merci, lefaragtam a TV és a számítógépre szánt időből, amely egyre inkább az olvasás rovására megy nálam. Olyan élvezet volt többet olvasnom. Mennyire nyugodt tevékenység,milyen jót lehet utána aludni?! Jobban, mint ha későn megyek lefeküdni, bármilyen monitor elől.

    VálaszTörlés
  5. Trendo, jól megfogalmaztad!
    A könyvet nyitni kék!:-)

    VálaszTörlés
  6. Nincs is jobb az olvasásnál, no és ez a remek muzsika itt :-)))

    VálaszTörlés

zene

x

Tájékoztatás

Az Éva című blogon található képek saját fotók.

E-mail címem: editis@citromail.hu