2010. március 7., vasárnap

Tavasz helyett tegnap este és ma reggel ezt láttam




13 megjegyzés:

  1. Annyira szerettük a telet, hogy most nem akar elmenni:)

    VálaszTörlés
  2. Sofia! Még jövő hétre is mondanak havazást. Most éppen nem esik, de mínusz 5 fok van késő este! Ez tényleg nem tavasz. Gondolom, az azt követő héten már érzékeny búcvsút veszünk a téltől.

    VálaszTörlés
  3. Nem baj a hó, nem baj a mínusz öt fok. Azért ezek már az utolsó gyenge próbálkozások. A tavasz már jelen van, csak picit bebújt még a felhők mögé.
    De én már éreztem a napocska melegét az arcomon.
    Ma is. Két hózápor között... :o))))

    VálaszTörlés
  4. Lehet, hogy idén tavasz nem lesz, de nyári hőség mindenképp. Csak ki kell várni, és jön az aszály.:)

    VálaszTörlés
  5. Képzeld! Minden virágom eléfagyott! Igazi hózápor volt itt. A hóvirág talán megmarad, bár nagyon hókadt szegényke.

    VálaszTörlés
  6. Meg van a fekete is! Érdekes, az enyém is az.... :-)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép az oldalad! Egészen profi vagy már, úgy látom. Majd, jövök segítségért hozzád....

    VálaszTörlés
  8. Sziasztok! Kivontam magam egy kicsit mindenből tegnap. Elkapott egy vírusos hányásos-hasmenés. Aludtam egész nap és éjjel vagy a WC-t jártam. Ma már jobb, csak gyenge vagyok.Tegnap nem tudtam dolgozni menni,ma már elmegyek. Anyuhoz is bemegyek a kórházba.
    Kivették az epeköveit, de nem vágással, hanem szájon, csövön át.

    VálaszTörlés
  9. Boró, ez szörnyű. Várható volt ebben a nagy mínuszos hőmérsékletekben. Most újra kezditek, vagy mi lesz?!Nagyon sajnálom, pedig sok tulipánt is ültettetek.

    VálaszTörlés
  10. Papaaaaa! :-)))))))))
    De jó, hogy itt vagy! Tudtam, hogy egyszer majd csak jössz, és elolvasod az üzenetem!
    Szívesen adok segítséget, de amilyen profi vagy, nem hiszem, hogy szükséged lesz rá. Légy üdvözölve nálam.

    VálaszTörlés
  11. Kósza! Mindig kimaradnak mostanában évszakok. Télből a nyárba megyünk idén is szerintem.Igazad van!

    VálaszTörlés
  12. Natimama, szóval te napozgattál két hózápor között!:-) Meg tudod adni a módját!:-)

    VálaszTörlés
  13. Hahó! Ha, hó, akkor az nem Somogy! Mert nálunk eddig, hálistennek semmi nem jött be a "Mi Szilárdunk " tétova-teve hadogájából. Persze Ti felétek, aaz más! Elárulok nektek egy nagy titkot! Nincs alternatívája a télnek... :-)))) Menthetetlenül itt a tavasz! Baj? :-) Mamka, a kertben már vetegetett is. Igaz, még kicsit korábban. A madáreleség is fogytán,,, Szóval, még egy kicsit reggelente zúz a Mara, oszt jó nagyot! Ütünk a tél seggire, hogy el ne felejtse, únjuk már!!!

    VálaszTörlés

zene

x

Tájékoztatás

Az Éva című blogon található képek saját fotók.

E-mail címem: editis@citromail.hu