2010. augusztus 6., péntek

Kavicsok, kagylók és csigák a talpam alatt


Az ember eléri a Balatont. Először az északi partot élvezi, utána Tihanyból átmegy komppal Szántódra, és meg sem áll Fonyódig, mert onnan  tetszik a túlpart leginkább.Utána jöhet a víz, de csak úgy beletapicskolni a vízbe, nem is igazán a strandos megoldás izgatja.Szóval, lecsúszik, szerencsétlenkedik a vasút mellől a vízig valami kitaposott, csúszós, de a használattól azért járható szakaszon.


Szandál le, és irány bokáig a víz. Tovább nem, mert nem fürdeni akarok, de a víz izgat. Kagylók, csigák, kövek vágják az ember talpát, de jól érzem magam.



12 megjegyzés:

  1. Ó, ez a Balatonban tapicskolás! De nagyon hiányzik! Szerintem októberben megint mi leszünk az utolsó fürdőzők...Csak legyen szép őszünk...

    VálaszTörlés
  2. Zsuzsa, megvan a varázsa az őszi Balatonnak is bizonyára. Tényleg, csak legyen jó időtök, és nagyon pihentető lesz. Én egyszer szeretnék odamenni ősszel és télen is. Eddig a tavaszi és nyári Balaton volt meg.
    Úgyis járok hozzád, gondolom, lesz beszámoló is.

    VálaszTörlés
  3. :)

    Nekem eddig idén a víz kimaradt. Csak az az egy bizonyos strand volt, amiről blogoltam. Hiányzik a Balaton, és ettől a bejegyzéstől most legszívesebben rohannék a Délibe, hogy felpattanjak az első Szentgyörgynek tartó vonatra..

    Te angolul nem szeretsz írni? Mert ha igen, egy-egy hasonló bejegyzést nagyon szívesen látunk vendég bloggerektől.

    VálaszTörlés
  4. Bogarantyú, szívesebben írok magyarul, de az angolul írt blogotokba írhatok angolul kommenteket.
    Oda tanulni is fogok járni, mert nagyon jól beszélitek a nyelvet!
    Kérdés: Lesz még idén Balaton neked?

    VálaszTörlés
  5. For Bogarantyú in English:-):
    I like the northern lakeshore, but this year we crossed Balaton by a ferryboat between Tihany- Szántód to enjoy the view from the south.To tell you the trouth, I didn't go swimming into water but I needed a feetwash in Fonyód. I was not dirty but I felt like feeling the touch of the water.:-) Without that I wouldn't have felt that we spent 5 days so close to water. This year ( as usually) we didn't spend our holiday very close to water but looked round different places: Somogyvámos, Kapolcs, Dörgicse...!
    Great fun!

    VálaszTörlés
  6. Éva, én iagzából egy egy post megírására szeretnélek rávenni. :) A blogunk legnagyobb titka az a kis csapat, akik egyegy témában az ő gondolataikkal kiegészítik a mienket. Persze nem törünk olyan babérokra, mint egy-egy több ezere olvasóval és nagy bevétellel rendelkező blog, de a 2 és fél hónap alatti 500 olvasás azt mutatja, jó csapatot szedtünk össze, és még keressük azokat, akik szívesen írnának velünk.

    VálaszTörlés
  7. Nekünk hosszú ideig Vonyarcvashegyen volt nyaralónk, aztán Káptalanfüreden táboroztattam, Badacsonyban nyaraltam... nekem a Balaton az északi part.

    Elvileg lesz egy team building (értsd: főzünk és iszunk, és a Balatonban énekelnek a fiúk) valamikor augusztus végén vagy szeptember elején a Balatonnál... vagy máshol. :) Szeretem ezt a határozottságot a csapat részéről. :)

    VálaszTörlés
  8. Bogarantyú, sokkal jobb az angolotok, és ezt őszintén írom. Kicsit ez tart vissza, de belevághatok, ha gondolod. Majd írd meg, hogyan tehetem technikailag. Gondolom, te elintézed ezt a részt.
    Jó ez a balatoni team building, kéretik majd a beszámoló!
    Korábban mi is mindig agyon szerveztünk mindent, most elindulunk...

    VálaszTörlés
  9. Nyelvtannal, szókészlettel bármikor segítünk. :) A stílus meg adott!

    VálaszTörlés
  10. Visszaidezted tavalyi emlekeim...mikor ott jartunk a Balatonnal (Boglaron) es meg is masztuk a Badacsonyi hegyet! Nekem is a deli part a legszebb mert onnet gyonyuru a latvany! De hianyzik most a Balatoni furdozes...a langyos viz! Persze nem panaszkodhatom ..ahol most elek vannak boven szep tavak...az Ontario es Erie to a legkozelebb...de a tulso partot csodalni nem lehet..es a viz is sokkal hidegebb! :)

    VálaszTörlés
  11. Katalin, ez az amit nem lehet megmagyarázni, mert nem ész kell hozzá, hanem szív, vagy mit tudom én mi. Valami nagyon mély, nagyon szép. Lehetnek szebb tavak, tájak is, de a Balaton az Balaton!
    Mit írjak ennél többet? Úgyis érted!:-)))

    VálaszTörlés
  12. Hű, micsoda képek! Én is fürödtem ma a Balcsiban...

    VálaszTörlés

zene

x

Tájékoztatás

Az Éva című blogon található képek saját fotók.

E-mail címem: editis@citromail.hu